Že vrsto let lahko opazujemo predstavitve zarotniških načrtov globalne elite preko otvoritvenih slovesnosti olimpijskih iger. Tudi letošnja slovesnost je ponudila obilje sporočil, predstavitve luciferijanske religije in propagando, ki jo vsiljujejo masam po vsem svetu. Jedro filozofije okultne elite v ozadju in njihovih načrtov za človeštvo je vedno znova zakrito vsem pred očmi. Zakaj? Načrti morajo biti skriti pred našimi nosovi zaradi več razlogov. Najprej gre tukaj za koncept napovednega programiranja, kjer se masa izpostavi šokantni ideji. Ta bo, ko se bo v prihodnosti dejansko odvijala, s strani ljudi lažje sprejeta. Prav zaradi tega nam preko filmskih in glasbenih uspešnic ter velikih javnih dogodkov, predstavljajo domala vse. No, nekateri sporočila opazijo, drugi pa so nad predstavami ”očarani”.
Nastop Lady Gaga je nekatere vsekakor očaral (”enchante”) ali celo začaral
Vse te predstave služijo kot sidra idej, ki naj bi jih zaslepljena javnost dopustila, sprejela in pomagala pri njihovih uresničitvah. Da je temu tako, smo videli npr. po otvoritveni slovesnosti Olimpijskih iger leta 2012 v Londonu. Tam je bil vključena tudi napoved polnih bolnišnic in armado zdravstvenega osebja. Vse skupaj je bilo predstavljeno kot ples in scenarij ”epidemije”, ki se je nato v prihodnosti odvil kot skrbno začrtana koreografija. Kako groteskno je sedaj videti ples zdravstvenega osebja po svetu, s katerim so se ”bodrili v boju proti virusu” in pozivali k cepljenju. Sedem let kasneje ima vse več cepljenih resne zdravstvene posledice ali pa so zaradi njih že pokojni.
Otvoritvena slovesnost 2022 London in ples osebja celjskega Zdravstvenega doma
Smrt z injekcijo v Londonu 2012
Drugi razlog teh predstavitev je, ker satanistična elita verjame v karmične zakone, hkrati pa je prepričana da če mase opozori na določene stvari, vendar pa jih ljudje kljub temu dobrovoljno sprejmejo, so oni odrešeni karmičnih sil. Seveda se tukaj zavajajo saj karmične oz. sile vesolja stremijo k ravnotežju in zato je vsak odgovoren za svoja dejanja. To, kar okultna elita v ozadju ponuja človeštvu je navidezni mir in prav zaradi tega, so na slovesnosti uporabili tudi pesem Johna Lenona, Imagine. Z njo so pozvali ljudi k ”miru”. A resnični mir ni mogoče doseči brez sprejemanja odgovornosti za svoja dejanja. Pa vendar, pesem nas želi prepričati v ”predstavljajte si, da ni nebes nad nami in pekla pod nami”. Torej, ne obstaja nič višjega, pa naj bo to bog ali najvišje etične in moralne vrednote h katerim človek stremi. Prav tako ne obstaja pekel oz. karma, kot posledica naših dejanj. To je tudi bistvo satanistične filozofije, ki vodi naš svet v pogubo.
Režiser otvoritvene slovesnosti, Thomas Jolly je dejal: ”Včerajšnji večer je prestavljal republikanske ideje, vključenost, skrb, radodarnost in solidarnost.”
Tisti, ki lahko vidijo mimo površinskega pogleda in propagandnih krilatic, so lahko v štiri urni otvoritveni slovesnosti oz. ritualu, opazil rdečo nit, ki je predstavljala temačnost in sprevrženost. Vse to se je napovedovalo že pri nošenju bakle, ki jo je med drugimi nosil tudi Arthur Raynaud, znan kot drag queen Minima Geste. Simbolično se je slikal pred kipom Zmage, kar naj bi predstavljalo zmago gibanja LGBT. Tukaj se promovira spreminjanje naravnih zakonov preko transspolnosti oz. transhumanizma. Pod krinko ”enakosti spolov” in ”vključenosti”, se ta podoba vse bolj vsiljuje družbi, še posebno otrokom in mladini. Tako svet medijev, zabave in vsakovrstne omame skrbi, da se mase ohranja poneumljene in otopele za vse, kar se okoli njih dogaja. Ljubezen, spoštovanje, zmernost tukaj niso promovirane.
Arthur Raynaud kot Minima Geste
Snoop Dog na Olimpijskih igrah nosi verižico s podobo Bafometa, ki je hermafrodit s karakteristikami moškega in ženske. Bafomet je bog transspolnosti?
Seveda si je okultna globalna elita in njihovi podporniki, ki so se udeležili slovesnosti, Pariz najprej očistila ”prostor za ritual”. Ta ”elita” , ki mesta že nekaj časa namensko spreminja v 15- minutna mravljišča in jih trpa z ilegalnimi migranti, je sedaj iz Pariza izgnala migrante in brezdomce. Potrebno je vedeti, da so vse slovesnosti v resnici rituali. Tako so otvoritvene slovesnosti Olimpijskih iger vedno prežete s simbolizmom, ki ima globoke skrivne pomene. Obuditev Olimpijskih iger je uspela francoskemu aristokratu in prostozidarju baronu Pierru de Coubertinu, ki je bil iniciran v Apollo University Lodge No 357 v Oxfordu leta 1890. Coubertin je bil fanatičen kolonialist, ki je verjel, da je bela rasa nadrejena in je nasprotoval ženskam, da bi sodelovale na športnih tekmovanjih. Tako je podprl in hvalil Olimpijske igre v Berlinu leta 1936, ki jih je organizirala nacistična Nemčija.
Pierre de Coubertine
Čeprav se večina članov prostozidarskih lož tega ne zaveda, vendar pa gre na vrhu prostozidarstva za satanistično oz. luciferijansko religijo. To simbolizira tudi nošenje olimpijske bakle, katere pomen je neposredno povezan z Luciferjem, ki je obravnavan kot rešitelj, ko predaja svetlobo božanskega znanja človeštvu. V latinščini lucifer pomeni ”nosilec luči” in takšen je tudi mit o Prometeju, ki je bil nato kaznovan, ker je ogenj ukradel bogovom. Na ta mit se nanašajo temelji prostozidarstva in ostalih skritih družb, ki ga okultna elita s simboliko ohranja ves čas pri življenju. Seveda bi za opis ozadja mita potrebovali dosti več časa, vendar pa gre tukaj za predajo znanja civilizacije človeštvu s strani ”bogov”. Mnogi zaradi tega verjamejo, da se liku luciferja dogaja krivica, vendar pa ta ”padli angel” v resnici predstavlja umetno oz. lažno luč, ki ljudi zavaja in vodi v propad. Kot če bi si predstavljali lovilec za komarje, ki sveti in privablja komarje, ki jih na koncu ugnobi z električnim nabojem.
Prometej krade ogenj bogovom, njegova ”kazen” in Kip Svobode oz. Luciferja v New Yorku
In kaj v resnici predstavlja znanje o tehnologiji, če ob predaji ali pa že pred njo, ne predajaš tudi etične in moralne principe oz. vrednote? Ta tehnologija postane orožje in to lahko vidimo danes po obsegu uničevanja, ki ga človek izvaja nad seboj in celotnim planetom. Ljudje se ne zavedajo globine psihološke manipulacije s strani ”bogov”, ki so kaznovali Prometeja, ker je delil ogenj oz. znanje s človeštvom in mu omogočil, da stopi na pot, da postane ”enak bogovom”. Vsi vemo, da otroka pritegne to, kar je ”prepovedano”. Tako je svet danes povsem zapeljan v idejo, da se napredek civilizacije meri po njegovih tehnoloških dosežkih in ne dosežkih zavesti oz. višine etičnih in moralnih načel. Tehnologija vsekakor napreduje, zavest civilizacije pa neizpodbitno nazaduje.
Ljudem se ves čas predstavlja bizarne in nasprotujoče si koncepte, ki pa jih ti niti ne opazijo ali pa jim za to enostavno ni mar. Kako to, da npr. v Ukrajini in Palestini divja vojna, hkrati pa državi pošiljata svoje športnike na prizorišče Olimpijskih iger? Ali nimata ti državi povsem opravičljiv razlog, da bojkotirata izmišljeni mir, ki naj bi se ga spoštovalo za časa Olimpijskih iger? No, v resnici niti ne, saj se vse skupaj dobro ujema z izvorom iger, katerih discipline, so izvorno predstavljale preizkus vojaških veščin. Tako se tudi podoba pariške olimpijske baklje, zelo dobro ujame v celotno zgodbo. Namreč videti je bolj podobna bojnim izstrelkom, kot pa bakli.
Ekipi Ukrajine in Palestine in bakla ali izstrelek?
Ampak pojdimo lepo počasi. Torej, Olimpijski ritual se začne s potovanjem baklje (predstavlja znanje), kjer se pojavi zelo priljubljena ideja okultne elite. Gre za pot iz teme v svetlobo, iz nezavedanja v zavedanje oz. za razsvetljenje. Pot kaosa v mir! In tako se ta pot začne v svetu mrtvih, pariških katakombah polnih kosti, z otroci, ki predstavljajo neukega in naivnega človeka. Svetloba baklje v rokah otrok, osvetljuje zidove pariških katakomb, ki so zgrajeni iz kosti ostankov okoli 6 milijonov ljudi. Tako kot satanistična religija izvira iz tradicij Egipta, Indije in Babilona, ki predstavljajo religijo smrti in uničenja ter preporoda, od tam izvira tudi tradicija prostozidarstva in ostalih skritih družb. Prostozidarska mojstrska stopnja je označena s številom 33, ki sovpada s številom vretenc v človekovi hrbtenici, kar nas povezuje z okostjem oz. okostnjakom in smrtjo, predstavljeno tudi v karti tarota. Gre za religijo uničenja in smrti. Letošnje Olimpijske igre v Parizu, so 33. po vrsti.
Otroci z bakljo v katakombah pod Parizom
”Babilonski stolp” , jezdec v Parizu in na karti tarota ter človeška hrbtenica s 33-imi vretenci
V podzemlje katakomb vstopite skozi prostor po imenu Barriere d’Enfer oz. Vrata pekla, ki so bivša mestna vrata. Prostor je srhljiv, njegova zgodovina pa je povezana s temačnimi obredi, ki so se prakticirali skozi stoletja v podzemnih prehodih tega temačnega labirinta. Tam otroke v čoln povabi srhljiva brezoblična podoba. Ali lik v tem delu predstavlja Harona, čolnarja, ki vodi duše v podzemlje? Ali gre za predstavitev kaj se dogaja izza izginjanja otrok? Namreč, vsako leto v svetu izgine okoli 8 milijona otrok. Ali so ti zasužnjeni in odpeljani v ”podzemlje”, kjer so izkoriščeni za vse mogoče sprevrženosti globalne okultne elite in potem pripeljani v ”svetlobo”?
Otroci v podzemlju
Ko bakla prispe na ”svetlobo” jih pozdravita politični lutki v rokah okultne elite. To sta francoski predsednik Emmanuel Macron in predsednik Olimpijskega komiteja, Thomas Bach. Na Bachovi desni strani je sedel generalni sekretar Združenih narodov Antonio Guterres, na Macronovi desni, pa njegova žena, Brigitte Marie-Claude Trogneux poročena Macron. Izmed teh je vsekakor Briggite tista, ki trenutno preko Macrona, za okultno elito upravlja s Francijo. Macrona je spoznala, ko je poučevala na jezuitski srednji šoli Lycée la Providence. On je bil takrat star 15 let, ona pa 40! Kasneje je učila na najprestižnejši zasebni šoli v državi, prav tako jezuitski Lycée Saint-Louis de Gonzague, kjer je poučevala tudi sinova tretjega najbogatejšega človeka an svetu, Francoza Bernarda Aranaulta.
Lutke okultne elite
Lik zakritega obraza z bakljo nadaljuje svoj pohod skozi več prizorov oz. zgodb, ki prikazujejo, kako skrita elita vodi Francijo in ves svet. Ta glavni lik slovesnosti oz. rituala je predstavljal asasina, ki nosi baklo skozi Pariz. Pri tem nas njegov pohod spomni na prizore akcijskega filma oz. igre Assassins Creed, ki upodablja islamske asasine, kot eno prvih terorističnih organizacij na svetu. Terorizem sicer ne pripada izključno Islamu, vendar pa je bil ta metoda politične akcije, v širšem obsegu prvič uporabljena s strani Izmailov. Ti so bili znani kot ”asasini”. Njihove metode in tehnike so nato predali križarjem oz. templjarjem, ki pa so jih odnesli s seboj v Evropo. Tam so bile kasneje predstavljene rožnokrižarjem, prostozidarstvu in Iluminatom. Torej, lik asasina predstavlja izročilo skritih redov, ki so med seboj povezani že stoletja in tisočletja ter izvajajo ukaze okultne elite, ki stremi k eni skupni vladi sveta.
Olimpijski nosilec baklje upodablja asasina in ”Assassin Cred”
Iluminati so v ozadju upravljali z jakobinci, ki so vodili Francosko revolucijo. Ta je Francijo zavila v grozovito prelivanje krvi, kjer je bilo z giljotino usmrčenih okoli 177.000 ljudi. Pesem revolucije se je imenovala ”Ca ira”, kar pomeni ”Vse bo dobro”. Tukaj moramo razumeti, da vse skupaj predstavlja ritual žrtvovanja pa zavijete nasilje v kakršen koli ovoj. Med obredom se ustvarjajo kvantni mostovi, kjer čas postane relativen saj se energije in občutki, povežejo s preteklimi dogodki mimo omejitve časa. To se je tudi zgodilo z izvajanjem pesmi lokalne metalsko-rockovske skupine Gojira (Godzila/pošast), kjer smo slišali skandiranje ”Ca ira” z odsekano glavo zadnje francoske kraljice Marije Antoanete v ozadju. Iz zgradbe, kjer je bila nekoč zaprta kraljica Marija Antoaneta, se je vil rdeč dim in leteli konfeti, kar je simbolizirajo prelivanje krvi.
Na britanskem letaku, ki je bil objavljen nekaj dni po obglavljenju Luja XVI, lahko vidimo, kako demoni igrajo in prepevajo Cairo, na drugem pa jo igra revolucionar nad obešenimi pripadniki cerkve
Asasin nadzira krvavo Francosko revolucijo
Marija Antoaneta na sliki in njena obglavljena podoba na slovesnosti
Marija Antoaneta je oblečena v rdečo ritualistično barvo, ki predstavlja kri oz. žrtvovanje. Tukaj gre za slavljenje nasilne smrti pod taktirko okultne elite. Njihove lutke so bili rožnokrižarji in prostozidarji oz. Iluminati, ki so kot kontrolirana opozicija ob krvavem obredu, ”zamenjali” monarhijo in Cerkev. Čeprav ljudje dojemajo Francosko revolucijo kot pozitivno stvar, pa je šlo le za kontrolirano stopnico v velikem načrtu okultne elite. Njej so sledili tudi ostale revolucije po svetu in sem sodi tudi slovenska komunistična revolucija zakrita v NOB, ki je zahtevala ogromno življenj Slovencev in razlala narod vse do današnjega dne.
Nastop skupine Gojira se je končal z rdečimi konfeti, ki so ponazarjali brizganje krvi
Po tem krvavem praznovanju smrti, se je pozornost preusmerila na spolnost. Gre za vpeljan trik programiranja uma gledalcev grozljivk, kjer nasilje povezujete s spolnostjo. Tako lahko vidimo kako tri osebe, po svojem rajanju po Parizu, pristanejo v francoski Nacionalni knjižnici (Bibliotheque National). Tam dva moška in ženska, ob zapeljevanju drug drugega, prebirajo francosko literaturo o spolnosti. Ena izmed ponujenih knjig je tudi Diable au Corps ali Hudič v mesu. Ta knjiga opisuje zgodbo poročene ženske, ki ima afero s 15 letnim fantom, v času ko je njen mož v vojni. Ali ge tukaj na napeljevanje k seksu z najstnikom? Ali pa gre za predstavitev zgodbe 15 letnega Emmanuela Macrona in takrat še poročene Brigitte Marie-Claude Trogneux?
Knjiga Diable au Corps in Brigitte in mladi Macron
Po zapeljevanju se moška in ženska odločijo za seks in za seboj pustijo razdejanje svojega rajanja. Seveda jim je vse to dovoljeno, kot je to dovoljeno pripadnikom gibanja LGBT. Scena se zaključi s ”trojčkom” izza zaprtih vrat čitalnice. V enakem času so ljudje rajajo na ulici, kjer naj bi koreografija predstavljala ”’dvig sle”. Tukaj vidimo tudi poljubljanje moških. Ob tem in ostalih prizorih, smo lahko pomislili na svetopisemski opis Sodome in Gomore, ki sta postali sinonim za ”greh” in na koncu uničeni s strani ”boga”, zaradi grehov, poskusa posilstva, ošabnosti in egoizma. Od tukaj izvira tudi izraz sodomija, ki se v pravnem okviru uporablja pod oznako ”zločini proti naravi”, za opis analnega ali oralnega spolnega odnosa (zlasti homoseksualnega) in zoofilije. Vse to je poželo ogorčenje javnosti, kar je seveda bil osnovni namen satanističnega rituala, ki zajema negativno energijo oddano s čustvenim odzivom ljudi. To, da so uradni YouTube kanal Olimpijskih in kanali novic, odstranili posnetke prireditve, ne spremeni ničesar. V bistvu gre za načrtovano potezo, ki vse bolj uveljavlja avtoritativno cenzuro pri prikrivanju resnice.
Orkester nacionalne garde in Aya Nakamura
Temu je sledil posmeh krščanstvu, ki je sprožil med ljudmi največ ogorčenja. To ogorčenje so kasneje želeli omiliti s trditvijo, da je prizor inspirirala slika po imenu Zabava bogov Jana van Bijlerta (1635-1640). Tukaj je prestavljen prizor dvanajsterice glavnih božanstev grškega panteona, ki se gostijo na svojem Olimpu. Vendar pa v primeru otvoritvene slovesnosti ne gre za grške bogove saj je lik, ki se odkrije na mizi, Dioniz, kateri pa ne sodi med 12 glavnih bogov grškega panteona. Tako v prizoru zabave izza omizja, vidimo na sredi lik s krono, ki ga je upodobila francoska didžejka Barbara Butch, ki sporoča svetu, da okultna globalna elita izbira melodijo po kateri pleše svet. V prizoru gre vsekakor za vlogo Jezusa, ki pa je sedaj obdan z drag kraljicami oz. kraljicami preoblek.
Zabava Bogov in Zadnja večerja Leonarda da Vincija
Podoba Zadnje večerje v zahodnem svetu predstavlja svetost obroka, ki je center skupnosti oz. družine. Da bi se to spremenilo je potrebno vpeljati novo identiteto, pred tem pa s posmehom uničiti prejšnjo podobo. Tako vzamete podobo Zadnje večerje in jo spremenite v orgijo, saturnalije in bakanalije. Tako vidimo podobo v modrem, ki je oblečena le v cvetje in sadeže. Organizatorji so dejali, da je šlo za interpretacijo boga Dioniza. Kot vemo so bile bakanalije (bakanal/karneval) pri starih Rimljanih, festivali razbrzdanega veseljačenja v čast boga Bakha, ki so temeljili na različnih ekstatičnih prvinah grških Dionizij.
Dioniz na mizi ”Zadnje večerje”
Lik Dioniza na olimpijski prireditvi je predstavljal francoski pevec, pisec, igralec in režiser Philippe Blanchard, profesionalno znan kot Philippe Katerine. Sam je v vezi z igralko Julie Depardieu, ki je hči francoskega igralca Gérarda Depardieuja. Znani igralec je obtožen spolnih napadov med snemanjem njegovih filmov leta 2014 in 2021. ”Philippe Katerine” je pel o ”vključenosti” in ”odstranjevanju različnosti” ter kako moramo sebe ”praznovati kot gole”. Nato se glasba spremni v umirjeno Barry White različico posteljnega zapeljevanja in vsi prisotni se začnejo drgniti drug ob drugega. Med napol prepotenimi čudaki pleše tudi mlada deklica in s tem se promovira tudi pedofilija.
Philippe Blanchard s partnerico Julie Depardieu in Gerard Depardieu
Dioniz je grški bog vina, sadja, vegetacija, rodnosti, norosti, ritualne norosti, religijske ekstaze, naslade in razvrata. Ampak, ker je to sedaj Dioniz, z nimajo ljudje nimajo problemov. Ob vsem temu imamo pri dionističnih obredih tudi običaj imenovan ”sparagmos”. Gre za dejanje, kjer živo žival ali tudi človeka, raztrgajo ali izmaličijo. Temu nato sledi ”omophagia”, zaužitje surovega mesa raztrganega. Zato je bil Dioniz na slovesnosti odkrit kot jed na mizi. Šlo je za promoviranje in praznovanje kanibalizma, z dodatkom pedofilije (otrok ob mizi). To je ozadje izza maske ”otvoritve mednarodnega praznovanja odličnosti v športu”.
”Sparagmos”
Kanibalizem?
Jezdec v prizoru, kjer se poravna s krili pod stolpom, razkriva svojo identiteto tudi kot Luciferja, ki v prevodu pomeni ”nosilec luči”. Svetleča krila, pod katerimi so bile zbrane zastave držav in jezdec, so simbolizirale vladavino Luciferja. Pod njegovim ”okriljem” so zbrane države sveta in preko svojih vlad sledijo njegovi sprevrženi doktrini.
Narodi pod okriljem in vodstvom Luciferja/Antikrista
Michelangelov kip Luciferja, lik iz ameriške nanizanke Lucifer in Luciferjeva krila nad narodi sveta
Belemu konju apokalipse sledita rdeč konj, kjer preberemo:
”Tedaj je prišel drug konj, rdeč kot ogenj. Tistemu, ki ga je jezdil, je bilo dano odvzeti mir z zemlje, tako da se ljudje koljejo med seboj. In dan mu je bil velik meč.” (Razodetje 6:4)
Ta jezdec napoveduje dogodke, ki se nanašajo na strašno bojevanje. Torej, govori o vojni, ki bo zajela svet. Rdečemu konju sledi črni kot, kjer lahko preberemo:
‘‘In glej, prikazal se mi je črn konj, in tisti, ki ga je jezdil, je držal v roki tehtnico. In slišal sem kakor glas, ki je govoril sredi štirih živih bitij: Merica pšenice po denariju in tri merice ječmena po denariju! Olju in vinu pa ne delaj škode!” (Razodetje 6:5-6)
Tretji jezdec apokalipse govori o veliki lakoti, do katere bo verjetno prišlo, kot posledice vojne. Pri tem razkriva, da bo pomanjkanje osnovnih življenjskih živil, med tem pa bosta, seveda za elito, še vedno dostopna ”olje in vino”. Četrti jezdec je predstavljen kot:
”In glej, prikazal se mi je konj mrtvaško blede barve. Tistemu, ki ga je jezdil, je bilo ime Smrt, za njim pa je prihajalo Podzemlje. In dana jima je bila oblast nad četrtino zemlje, da morita z mečem, z lakoto, s smrtjo in z zverinami zemlje. ” (Razodetje 6:8)
Štirje jezdeci apokalipse (Eduard Jakob von Steinle)
Ta jezdec simbolizira smrt in opustošenje. Predstavlja vsoto vseh ostalih jezdecev in prinaša nadaljnje bojevanje in strašno lakoto, ki ju spremljajo bolezni in ostale nadloge. Zadnji jezdec je predstavljen kot nenavaden transhumanistični kovinski jezdec na kovinskem konju, ki jezdi po reki. Tukaj se predstavlja transhumanizem in digitalizacijo celotne družbe oz. planeta. Ta lik najdemo tudi v seriji animiranih filmih Animatrix, kjer mehanski jezdec trobi s trobento in jezdi mehanskega konja ter objavlja upor strojev proti človeštvu. Naj povem še to, da bo omenjena centralna ”umetnina” olimpijskega satanističnega rituala, mehanski konj, od oktobra 2024, razstavljena v La Maison Sanofi, njihovemu globalnemu štabu v Parizu. Sanofi je mednarodna farmacevtska korporacija in to nas poveže s cepivi, za katerimi obolevajo in umirajo ljudje po vsem svetu.
Smrt, ki jaha skozi deželo oz. svet?
Jezdec iz serije Animatrix
Simbolizem štirih jezdecev najdemo močno prisotnega pri pevki Beyonce, ki je predstavila ameriško ekipo športnikov. Na vrhu Eifflovega stolpa je nastopila njena glasbena kolegica Celine Dion, ki je zadnja leta bolehala, za svoj nastop pa je sedaj vstala iz ”groba”. Morda s pomočjo adrenokroma ali kakšne druge ”tehnologije”!? Videli smo namreč tudi nastop Lady Gaga, ki je dobra prijateljica zloglasne Marine Abramović. Ta je pri svojem nastopu uporabila pavja peresa, nepogrešljiv pripomoček francoskega kabareta. Pav ima v različnih kulturah različne pomene, vendar pa splošno služi tudi kot simbol dobrega in zla, smrti in vstajenja in pregrešnega ponosa in nadutosti (”se šopiri kot pav”). V religiji kurdskih Jezidov, padlega angela ne imenujejo hudič, ampak ”taus”, kar pomeni pav.
Beyonce
Lady Gaga na nastopu in z Marino Abramović
Kot vemo je Celine Dion je znana po svoji pesmi My Heart Will Go On iz filma Titanik in videti je, da si okultna elita, med ostalim, želi potopiti Paris oz. svet. Titanik je prispodoba tehnološkega sveta, ki se potaplja, med tem pa orkester še vedno igra svojo melodijo in ohranja ljudi v nezavesti. Tako smo videli, kako so člani francoske vojske izobesili olimpijsko zastavo, vendar pa so jo po ”pomoti” obrnili na glavo. Seveda to ni bilo naključje saj so s takšno izobešeno zastavo mornarji sporočali, da je njihova ladja v težavah. Ali se ladja potaplja? Ali nameravajo potopiti Paris? Zakaj je na prireditvi deževalo, če vemo, da lahko kontrolirajo vreme, kot so ga na Olimpijskih igrah v Pekingu? Tema potopitve sveta je v filmski industriji prisotna že nekaj let, tukaj naj omenim le filma Godzilla in Pod Parizom, ki se nanašata tudi na Pariz. V slednjem v Pariz, zaradi ”klimatskih sprememb”, migirirajo tudi morski psi, prikazani pa so tudi prizori potopitve Pariza.
Narobe obrnjena olimpijska zastava
Filmski poster za film Godzilla leta 2014 in Pod Parizom 2024
Videli smo tudi olimpijski ogenj, ki naj bi simboliziral vztrajnost, enotnost mir in prijateljstvo, vendar pa je ta večni ogenj predstavitev poganske elitistične religije sonca kot božanstva, ki ga ponazarja tudi lik Prometeja. V Parizu ni bilo ognja, ampak so tega poustvarili z LED svetilkami in vodno paro, ki je dala videz ognjenih plamenov. Ta umetna svetloba je osvetljevala balon, ki je odkrival še eno veliko skrivnost. Ta je, da na našem nebu sveti umetno sonce, o čemur pa sem že pisal že pred časom v https://www.prebujanjezavesti.si/okolje/spreminjanje-planeta-v-strupeno-tehnolosko-komoro/.
Olimpijski ”ogenj”, kot umetno sonce
Na eni strani gledamo gradnjo sveta, ki je povsem kontroliran in nadzorovan. Temu svetu vlada ekstremen razlog in red , ki ga predstavlja tehnologija in tehnokracija ter državna birokracija. Ta je v nasprotju z dionističnim, kaotičnem razvratu, vendar pa v samem vrhu kontrole tvorita eno bitje. Ta podoba je prav tako simbolično opisana v Razodetju:
”Tedaj je pristopil eden izmed sedmih angelov, ki so imeli sedem čaš, in spregovoril z mano: ”Pridi, da ti pokažem sodbo nad véliko vlačugo, ki sedi nad mnogimi vodami. Z njo so se vlačugali kralji zemlje, prebivalci zemlje pa so se upijanjali z vinom njenega vlačugarstva.” Angel me je odnesel v Duhu v puščavo. Tam sem videl žensko, kako je sedela na škrlatni zvéri, ki je bila popisana z bogokletnimi imeni in je imela sedem glav in deset rogov. Ženska je bila oblečena v bager in v škrlat in bleščeče okrašena z zlatom, z dragimi kamni in z biseri, v roki pa je držala zlato čašo, polno gnusob in nečistosti svojega vlačugarstva. Na čelu je imela napisano ime, ki je bilo skrivnost: ”Véliki Babilon, mati vseh vlačug in gnusob na zemlji.” Videl sem, da je ženska pijana od krvi svetih in od krvi Jezusovih pričevalcev.” (Razodetje 17: 1-6)
Ta podoba ”vlačuge na zveri” je prestavljena v grški mitologiji, kjer Evropa jaha na hrbtu Zevsa, ki je v podobi bika. Danes je Evropa po karakterju vse bolj podobna svetopisemskemu Babilonu in ni naključje, da je posejana s simboličnimi upodobitvami te resnice. Zver/bik predstavlja sistem, ki vse bolj kaže svoj zverinski karakter.
Evropa kot vlačuga na hrbtu zveri oz. bika in Evropski parlament, ki simbolizira Babilonski stolp
Kot vemo, vsa energija sprevrženosti hrani svetove, ki jih naše oči ne vidijo oz. jih vidijo samo nekateri. Že samo energija tekmovanja, v katero smo indoktrinirani v šolah, v športu pa je intenzivirana do neba je nasprotna sodelovanju in medsebojnemu spoštovanju. Ta negativna energija hrani bitja izza človeške zaznave, s katerimi pa že od nekdaj sodeluje okultna elita. Z njimi komunicirajo preko mostov ali portalov, ki ga predstavljajo pečati, podpisi omenjenih bitij ali demonov. Direktor znamke Olimpijskih iger 2024, Julie Matikhine je dejala: ”Piktogrami so stvar preteklosti. Mi predstavljamo koncept grbov.” Ali ni zanimivo, da so iz piktogramov, ki označujejo posamezne discipline, odstranili podobo človeka? To naj bi naredili zaradi tega, da bi bili ti bolj ”vključujoči”, brez ”definiranja spolov”. Pa vendar… zakaj so ti piktogrami, tako podobni pečatom demonov?
Piktogrami prejšnjih Olimpijskih iger
Piktogrami Olimpijskih iger v Parizu in pečati demonov
Seveda je razčlenitev otvoritvene slovesnosti oz. rituala nikoli dokončana zgodba, ki jo vsak lahko odkriva naprej sam. A svarilo velja, da je labirint neskončen in se v njem lahko marsikdo izgubi. Vsak izmed nas naj ne pozabi, da z delom na sebi in ohranjanjem srčnega ognja v sebi, gradi svojo resničnost. Seveda je dobro opazovati ”drugo stran”, da človek ne zaspi, vendar pa ji ni dobro namenjati prevelikega pomena. Pustimo jezo in obsojanje saj nas ti pripenjata na njihov ”scenarij”. Mi smo tukaj, da rastemo in se učimo. Na tej poti spoznavamo zveste in iskrene prijatelje s katerimi se učimo skupaj in pletemo vezi, ki jih nihče ne more pretrgati. Hvala ti, da si in raziskuješ skupaj z menoj. Vse dobro ti želim.
Z donacijo preko aplikacije ”buy me a coffe”, ki se odpre s pritiskom na ikono kozarčka (levo spodaj), mi lahko pokloniš ”kavico”. S tem podpiraš nadaljnje razkrivanje ozadij izza ustanov, ki narekujejo dogodke in usmerjajo usodo človeštva. Le z ozaveščanjem in srčnostjo lahko smer obrnemo v pozitivno smer. Vse dobro bralec in hvala ti 🙂