Film na Netflixu z naslovom Leave the World Behind (2023) je apokaliptični distopijski psihološki triler, ki ga je produciral, napisal in režiral Sam Esmail. Film je zasnovan na istoimenskem romanu Rumaana Alama iz 2020. Interpretacija filma je močno odvisna od posameznikovega zaznavanja, vendar pa se film osredotoča na teme negotovosti, strahu in izolacije ter kako te vplivajo na medčloveške odnose in družbo. Zgodba filma se osredotoča na dve družini, ki se znajdeta skupaj v odmaknjenem podeželskem domu, ko se čustveno nabita situacija začne razraščati. Film posreduje občutek tesnobe in nejasnosti, pri čemer se izogiba enostavnemu razreševanju in pusti prostor za različne interpretacije.
Leave the World Behind (2023)
Film je dostopen na: https://soap2day.rs/movie/watch-leave-the-world-behind-full-103714,
Vendar pa moram pri tem opozoriti, da se v filmu skriva psiho-akustični učinek s pomočjo infrazvoka, ki ima škodljive fizične in psihološke učinke na človeka. Infrazvok je longitudinalno valovanje s frekvenco pod 15 Hz, ki ga človeško uho ne more slišati. Infrazvok ni zvok v ožjem pomenu besede, saj je zvok definiran kot valovanje zraka, ki ga lahko zazna človeško uho. Infrazvok vpliva na počutje človeka. Lahko vpliva na naše ravnotežje, povzroča slabost, bruhanje, dezorientacijo in pritisk v prsnem košu. Če je premočan, povzroča glavobole, vibriranje notranjih organov in notranje krvavitve, zastoj srca in smrt. Ob nižjih jakostih pa občutek nelagodja, tudi strahu, in mravljincev po telesu. Zato domnevajo, da je infrazvok udeležen pri mnogih primerih občutka nadnaravnega, npr. prisotnosti duhov. To tehnologijo vojska oz. policija uporablja za razprševanje množic.
Na spodnji sliki lahko vidimo, kako se pri tem policija norčuje iz ljudi. Na policijskem vozilu, kjer je montirano to ”orožje” je napisano Courtesy, Professionalism in Respect (Vljudnost, Strokovnost in Spoštovanje) oz. CPR, kar predstavlja tudi kratico za Cardiopulmonary resuscitation (CPR) oz. ”kardiopulmonalno oživljanje”. Koliko od tega orožja je danes že v vsakdanji uporabi pa se tega niti ne zavedamo?
Uporaba infrazvoka kot orožje
Torej, najprej je potrebno vedeti, da mediji služijo za namen programiranja ljudi, možnost njihovega pobega pred resničnostjo vsakdanjika, hkrati pa nudijo tudi možnost samorefleksije. V samem filmu opazimo, da je Estulin uporabil veliko prediktivnega oz. napovednega programiranja, kjer gre za ”teorijo”, da vlade ali drugi višji uradniki uporabljajo izmišljene filme ali knjige, kot orodje za množično kontrolo uma, da bi prebivalstvo bolj sprejelo načrtovane prihodnje dogodke. To je prvi opisal in predlagal raziskovalec in ”teoretik zarot” Alan Watt, ki opredeljuje napovedno programiranje kot:
”Napovedno programiranje je subtilna oblika psihološkega pogojevanja, ki ga zagotavljajo mediji, da bi javnost seznanili z načrtovanimi družbenimi spremembami, ki naj bi jih uvedli naši voditelji. Če in ko bodo te spremembe uveljavljene, bo javnost z njimi že seznanjena in jih bo sprejela kot naravni napredek ter tako zmanjšala morebiten javni odpor in razburjenje.”
Alan Watt
Napovedno programiranje je v svojem bistvu taktika za zmanjšanje odpora z uvajanjem konceptov, ki se zdijo namišljeni, in njihovim nenehnim ponovnim uvajanjem, da se ti koncepti zdijo verjetnejši ali vsaj sprejemljivejši. Kot vedno obstaja poseben razlog, zakaj se filmi in televizija uporabljajo kot skupna posoda. Oseba, ko nekaj gleda, to običajno dojema to kot zabavo, njena analitična straža se zniža, kar povzroči, da gredo subliminalna sporočila neposredno v podzavest. Če povzamem, podzavestna sporočila so skrite besede ali podobe, ki niso zavestno zaznane, vendar lahko vplivajo na opazovalčev odnos in vedenje. To programiranje se uporablja tudi kot nekakšna samo izpolnjujoča se prerokba, ker ko se ustvari pričakovanje in se nato ti dogodki začnejo odvijati, se lahko zdi, da bo prebivalstvo bolj verjetno sprejelo načrtovano usodo.
Subliminalna sporočila v Lion King
Obstaja tudi uporaba nadzora nad domišljijo, saj je najpogosteje uporabljeno orodje v napovednem programiranju prav znanstvena fantastika. Z ustvarjanjem teh zgodb lahko avtor ustvari meje domišljije in počasi pokaže, kaj se lahko zgodi. To je bila npr. tudi knjiga z naslovom Futility, ki jo je napisal Morgan Robertson leta 1898. Kasneje je bila prenaslovljena v The Wreck of the Titan. Zgodba pripoveduje o izmišljeni britanski križarki po imenu Titan, ki se potopi v Severnem Atlantiku po tem, ko se zaleti v ledenik. Zgodba ima neverjetne podobnosti z ladjo RMS Titanik, ki se je potopila 14 let kasneje.
Futility oz. The Wreck of the Titan
Torej, film je razdeljen na 5 delov, kjer ima vsak svoj naslov. Ti so: Hiša, Krivulja, Hrup, Poplava in Konec. V filmu igrajo Julia Roberts, Mahershala Ali, Ethan Hawke, Myha’la Herrold in Kevin Bacon, ki želijo najti smisel postopnega ugašanja telefonov, televizije in ostale tehnologije, kar kaže na potencialno kataklizmo. Režiser Sam Esmail je glede namena filma povedal:
“Želel sem, da bi se ta film čutil kot sanje, ki se počasi spremenijo v nočno moro. Temu sem bil predan. To je bila izkušnja, ki sem jo želel dati občinstvu in nič me pri tem ni oviralo. Torej, kadar koli ljudje skušajo film sestaviti na čisto neodvisen, logičen način, mislim, da to ne deluje, in iskreno, mislim, da ne deluje pri večini filmov. Mislim, da je treba film občutiti in doživeti.”
Film je v zadnjem mesecu sprožil več teorij zarot kot kateri koli drugi film poprej, kar je za film vsekakor velika reklama. Kot tak služi tudi za marketinško oglaševanje prihajajočih ameriških volitev. V tej dimenziji je film alegorija o trenutnem stanju demokratske stranke in predstavlja kritiko smeri v katero potuje v času velike kulturne polarizacije. Tukaj vidimo, kako se Ethan Hawke, ki igra Claya Sandorfa zbudi v sobi z modro steno, na kateri opazimo razpoko. V dimenziji politike je to barva demokratske stranke.
Modra stena z razpoko
Uporaba modre barve je v filmu prevladujoča. Modra barva družinskega avta, bazena, stene v spalnici, tablice, trgovine, brisač in senčnikov na obali,… namiguje na stvari, ki predstavljajo varnost v svetu, stvari, ki so ljudem samoumevne. Modra je sproščujoča barva zato jo je Estulin uporabil tekom filma, da je lahko sporočilo filma predal kar se le da neogrožujoče in mimo analitičnega uma, vcepil sporočilo v gledalčevo podzavest. Modra je prava, zato izberi demokratsko stranko! Razpoka je usmerjena v Claya, emancipiranega moškega, ki ga, ko odpre oči, žena obvesti o načrtih, ki jih je naredila za družino. Clay predstavlja ideologijo, moški liberalni stereotip dobronamernega priložnostno oblečenega in v sandale obutega moškega, ki se na vse možne načine izogiba soočanju.
Republikanski konzervativci in demokratski liberalci
Uporaba rdeče barve v logu filma, prizoru ko padajo letaki z neba, vhodnih vrat sosedov Thornes (trni), barva zidov v njihovi hiši, svetloba stikala za vhod v bunker, simbolizira negotovost tega kar prihaja in grožnjo, strah, nevarnost. Rdeča je barva republikancev!
Uporaba rdeče barve
Nato spoznamo ženo Amando, ki jo igra Julia Roberts. Ona je tista, ki ”nosi hlače” v družini, ki vodi ”hišo” (stranko). V dimenziji ameriške politike je to Nancy Pelosi, ki je postala obraz agresivne progresivne nove demokratske stranke. Ona je asertivna, organizirana in polna prezira. Če bi želeli prevesti ameriško sliko na slovenski oder, se v to sliko povsem zlijejo naše političarke kot so Nataša Pirc Musar, Urška Klakočar, Tanja Fajon in ostale. Pelosijeva je nekoč izjavila, da se vsako jutro zbudi, si obleče oklep, poje žeblje za zajtrk in gre v bitko.
Amanda in Nancy Pelosi
Hiša v filmu simbolizira Belo hišo, kamor pride družina oz. stranka na ”počitnice”
V filmu slišimo ko Amanda pravi:
”No, ko danes zjutraj nisem mogla nazaj zaspati, sem prišla sem. Gledati sončni vzhod. In videla sem, da so vsi ti ljudje s tako vztrajnostjo začeli svoj dan. Tako vznemirjeno. Vse v želji, da….. naredijo nekaj iz sebe. Narediti nekaj iz našega sveta. Počutila sem se tako srečno, da sem bila del tega. Potem pa sem se spomnila… kakšen je svet pravzaprav. In prišla sem do natančnejšega spoznanja. Prekleto sovražim ljudi.”
Amanda (Julia Roberts) na oknu razmišlja o svetu in ljudeh
Nancy Pelosi vedno poudarja pomen otrok, kar je seveda marketinška podoba, ki javnosti pravi, da je ”najsrečnejša kot mama”. Tako se bo borila za otroke vseh Američanov in ”spravila hišo v red”. Tako v filmu spoznamo tudi otroka, ki predstavljata prihodnost stranke. Archija, ki je pomanjšana različica očeta in Rose, ki je preokupirana z gledanjem nostalgične humoristične nanizanke iz 90.-ih, Friends oz. Prijatelji. Gleda jo na modri tablici z modrimi slušalkami. Specifično gleda zadnjo epizodo iz 2004, ki nagovarja japijevski idealizem v obdobju Busha. Gre za preživeto liberalno identiteto in predstavlja kritiko trenutne demokratske stranke. Archie med tem oblečen v modro, z rdečim logom in rdečim okvirjem telefona, igra igrice. To kaže na militantnega konzervativnega republikanskega ljubitelja orožja, ki igra vojne igrice. Tako moško mladino stranke prežema propaganda konzervatizma, med tem ko je ženski del zataknjen v čaščenje nostalgičnih nanizank o času, ki ni nikoli obstajal.
Prijatelji
Za ljudi in še posebno za današnje otroke, ki so obteženi z občutkom brezupa glede prihodnosti, so postali mediji v manjši meri nedolžen izhod in vse bolj prostor obstoja podobnemu iz serije filmov Matrix. V enem prizoru filma, Ruth Scott komentira obsesijo Rose glede tv nanizanke, ko pravi: ‘‘To je skoraj nostalgija po času, ki ga nikoli ni bilo.” Namreč, nanizanka Prijatelji je obstajala v skrbno zasnovanem mehurčku, ki je bil postavljen v enostavnejši in pomanjšani različici New Yorka, kjer so večinoma beli in heteroseksualni ljudje živeli v presenetljivo ugodnih, velikih stanovanjih, kjer se 11. september ni nikoli zgodil.
9/11
Ko hči Rose preživlja ure in ure pri prebiranju tv nanizanke, si sama ustvarja podoben mehurček. V svetu, kjer je se v bistvu vse živi preko zaslona so meje med resničnostjo in fikcijo zabrisane. Za Rose je v tem trenutku nanizanka tako resnična kot konec sveta. To so naredili Prijatelji v resničnem svetu v času svoje največje popularnosti. Ljudje so gledali nanizanko in lahko na kratko pozabili na to, da svet potuje v propad. Za vse to obstaja izraz anemoia, občutek nostalgije za obdobjem, ki ga še niste preživeli, preprostejši čas, slepo idealiziran, da bi razumeli naše trenutno nezadovoljstvo s sedanjostjo. Je orodje za naše notranje boje proti tesnobi, osamljenosti in eksistencialnemu nemiru, ki pa nas prepogosto popolnoma odklopi od realnosti. In tako ko Archie vpraša Rose zakaj se tako sekira glede ljudi v nanizanki, mu ta odvrne: ”Delajo me srečno. Res jih potrebujem ta trenutek.”
Izmišljeni svet za pobeg iz resničnosti
Kar se tiče filma Leave the World Behind in teorije, da so pri napovednem programiranju običajno udeleženi ”vlade ali višji uradniki”, pa nam njihovo sodelovanje potrdi podatek, da sta bila izvršna producenta filma bivši ameriški predsednik Barack Obama in prva dama Michelle Obama preko svojega podjetja Higher Ground Productions. Režiser Esmail je v intervjuju za Vanity Fair povedal:
”Pišem tisto, kar mislim, da je fikcija, večinoma se trudim, da bi bilo čim bolj resnično, vendar pretiravam in dramatiziram. In slišati nekdanjega predsednika, ki pravi, da ste zmotili za nekaj podrobnosti … Mislil sem, da sem za zmotil za veliko! Dejstvo, da je to rekel, me je prestrašilo.”
Oče in hči Scott, Barack Obama ter zakonca Clay in Amanda Sanford
Ljudje se ne zavedajo obsega psihološkega manipuliranja mas, kamor sodijo tudi tisti, ki se imajo za prekaljene raziskovalce. Potrebno je vedeti, da globalna elita uporablja filmske uspešnice, videospote in ostale medije kot oglasne deske na katerih sporočajo svoje načrte svojim članom, ob tem pa želijo zavajati morebitne raziskovalce. To počnejo ne samo stoletja, ampak tisočletja, kar pomeni, da so njihove metode dovršene. Da bi lahko nekdo razbral sporočila, mora posedovati specifična znanja oz. ”ključe”, s katerimi lahko odklenete ”naključja”. To se počne že tisočletja in služi tudi kot namen prikritega komuniciranja hierarhije na vrhu svetovne piramide. Ta znanja se predajajo še danes preko različnih okultnih skupin, ko so npr. prostozidarji. Da je temu res tako tudi v tem filmu, nam namigne prizor ko se družina pelje v avtu, kjer lahko vidimo šahovnico na hlačah sina Archia, katerega ime namiguje na ”arch” oz. ”obok”, znan simbol prostozidarjev. Ob tem je logo produkcijske hiše zakoncev Obama v obliki prirezane piramide.
Šahovnica na hlačah, simbolika prostozidarstev in logo Higher Ground Productions
Tukaj gre seveda za nivo, ki je višji od politične oz. strankarske delitve, katere namen je delitev ljudi in ustvarjanja konflikta. Tukaj gre za tisočletni mehanizem, ki je utečen in skrbno voden k skupnemu cilju. S pomočjo neskončnih manipulacij pripeljati svet v popolno kontrolo in nadzor. V filmu je predstavljen eden izmed mogočih scenarijev za dosego tega cilja satanistične tradicije.
Število 6 na lončku, uri in elektronski uri, torej 666
Če se vrnemo na prizor ko se Clay Sanford zbudi, vidimo Amando, ki se pakira za njihove nerazložljive nenadne počitnice. Zelo pozoren gledalec bo morda opazil, da je knjiga na Amandini nočni omarici knjiga Malcolma Gladwella z naslovom Blink (2005), ki govori o ”razmišljanju brez razmišljanja”. Gre za hitre presoje in odločitve v delčku sekunde, ki jih sprejmemo, ne da bi se zavedali vseh informacij, ki so nas pripeljale do odločitev. Knjiga v poljudnoznanstveni obliki predstavlja raziskave iz psihologije in vedenjske ekonomije o prilagodljivem nezavednem: duševnih procesih, ki delujejo hitro in samodejno na podlagi relativno malo informacij. Upošteva tako prednosti prilagodljivega nezavednega, na primer v strokovni presoji, kot njegove pasti, kot so ”predsodki in stereotipi”. In od kod ti izvirajo?
Blink (2005)
Tukaj gre za prikrito sled, ki je vsekakor nastavljena z namenom, da jo posamezniki odkrijejo in sledijo. Kar se tiče psihologije se večina ljudi ne zaveda, da je človeštvo programirano preko travme, že vse od nastanka starodavnih civilizacij. To je skrivnost znanja satanistične elite, ki se zaveda, da travma povzroči tako globoke brazgotine pri ljudeh, da te vplivajo tudi na njihove otroke. Zgodovina ponuja primere celotnih generacij travmatiziranih zaradi vojn in stradanja, katerih otroci doživljajo spremenjeno fiziologijo. Zdaj so raziskovalci v Yerkesovem nacionalnem raziskovalnem centru za primate Univerze Emory odkrili primer pri živalih, ki posredujejo natančnejše informacije o predajanju travmatične izkušnje svojim potomcem. Te informacije ne prihajajo s socialno komunikacijo, ampak z dedovanjem.
V sebi nosimo travmo naših prednikov, ki ji nekateri pravijo ”družinska karma” ali pa v kolektivnem smislu ”karma naroda”
Raziskovalci so ugotovili, da ko se miš nauči, da se začne bati določenega vonja, bodo njegovi ali njeni mladiči bolj občutljivi na ta vonj, čeprav se mladiči z njim nikoli niso srečali. Rezultati so bili objavljeni na spletu v nedeljo, 1. decembra 2013, v Nature Neuroscience. “Poznavanje, kako izkušnje staršev vplivajo na njihove potomce, nam pomaga razumeti psihiatrične motnje, ki imajo lahko medgeneracijsko osnovo, in morda oblikovati terapevtske strategije,” pravi višja avtorica Kerry Ressler, doktorica medicine, profesorica psihiatrije in vedenjskih znanosti na Medicinski šoli Emory (vir: https://news.emory.edu/stories/2013/12/smell_epigenetics_ressler/campus.html).
Predajanje travme gre preko generacij
In kako je to povezano s filmom? Kmalu po prihodu v najeto hišo se družina Sanford odloči, da se odpravi na plažo in uživa dan na soncu. Med sprehodom ob obali hčerka Rose (Farrah Mackenzie) na obzorju opazi velik naftni tanker. Seveda v daljavi ni neobičajno videti velikih ladij, tako da preostalih članov družine to ne zanima preveč. Vendar Rose razvije nekakšno preokupacijo z ladjo in vztraja, da se ta približuje. Še naprej opazuje ladjo, medtem ko ostali člani družine poležavajo na soncu. Čez nekaj časa ponovno opozori svojo mamo Amando (Julia Roberts) in ko ta dvigne pogled, je šokirana, ko vidi ogromno ladjo le nekaj metrov od obale.
Tanker White Lion nasede na obalo in beg družine Sanford
Tanker lahko simbolično predstavlja naftno industrijo oz. industrijo fosilnih goriv, kateri je namenjen konec v bližnji prihodnosti. Seveda pod izgovorom podnebnih sprememb in trajnostnega razvoja, seveda pod okriljem globalnih korporacij, ki imajo monopol tudi že nad obstoječo sodobnejšo tehnologijo. Ob tem lahko tanker prav tako kot Titanik, simbolizira človeško civilizacijo, ki se v popolnosti zanaša na to, da je njena tehnologija ”nepotopljiva”. A sled nas pripelje naprej.
Tanker White Lion ima namreč tudi zgodovinski pomen. Tako je bilo ime angleški ladji, ki je pripeljala prve zasužnjene Afričane v ameriško kolonijo Virginijo leta 1619, kar je zaznamovalo začetek suženjstva v ZDA. Angleška piratska ladja White Lion je sužnje zajela od portugalske ladje, ki so jih ukradli v Afriki. Pripeljali so jih v Port Comfort in tako začeli trgovino s sužnji. Ti ljudje so bili ukradeni in ugrabljeni iz njihovih domov in pripeljani v Ameriko v nečloveških razmerah. Veliko jih je med potjo umrlo ali pa so naredili samomor. Tako se je začela 400 letna zgodba o tragediji, trpljenju, preživetju in odpornosti, neenakosti in zatiranju. Glavna centra sta bila Barbados in Jamajka, trgovino pa so obvladovali zloglasna East India Company in židovski trgovci. Sužnje so menjavali za melaso iz katere so proizvajali rum, ki so ga prodajali v Afriki.
Trgovina s sužnji in spominska plošča
Tukaj lahko vidimo začetek travmatiziranja oz. programiranja DNK Afroameričanov, vendar pa leto 1619, odkriva tudi še eno plat zgodovine ZDA. Praznik Američanov ”Thanksgiving” oz. ”Zahvalni dan” je eden izmed najpriljubljenejših družinskih praznikov v ZDA, kjer so tradicionalno na mizi pečeni puran, sladek krompir in pita. Praznik naj bi bil spomin na obed med domorodnimi Indijanci in priseljenci. Skozi leta je praznik postal čas za gledanje ameriškega nogometa in zabavo. V osnovni šoli ameriške otroke učijo, da je praznik povezan z dogodki leta 1921 v Massachusettsu, kjer so priseljenci povabili domorodne Indijance na skupen obed, kot proslavitev njihove prve žetve v Ameriki in zahvalo za njihovo pomoč. V tem ni veliko resnice saj se je prvi dogodek ”zahvalnosti” zgodil leta 1619, ko je v Virginiji pristala skupina Angležev z ladjo Margaret. Takrat se je skupina 37-ih mož in njihov kapetan John Woodlief, po 3 mesecih plovbe, zahvalila svojemu bogu.
John Woodlief in šolska propaganda Dneva zahvalnosti
Evropejci so prihajali na področje današnje ZDA že 4 leta prej, preden je prišla prva ladja po imenu Mayflower. S seboj so prinesli bolezni, ki so množično morile domorodne Indijance. Tukaj že lahko govorimo o biološkem bojevanju, ki je kolonialistom omogočilo lažje zasesti deželo. Prav tako so Indijance pobijali, ugrabljali in jih prodajali za sužnje. Na novo naseljeni Evropejci vsekakor niso povabili Indijance na pojedino! Ousamequin, poglavar plemena Wampanoag je objavil zavezništvo s priseljenci in člani njegovega plemena, so prišli da bi spoštovali dogovor o skupni obrambi. Namreč slišali so streljanje v naselbini, ki pa je bilo del praznovanja.
Genocid nad ameriškimi Indijanci
To srečanje tako ni bila topla tradicija druženja in pojedine, kot ameriške otroke učijo v šolah. Še več, prvi naseljenci naj bi praznovali ”dan zahvalnosti” s postom in molitvijo. Leta 1637 je guverner kolonije Massachusettsa, John Winthrop, objavil ”dan zahvalnosti” po tem ko so prostovoljci umorili več kot 700 članov plemena Pequot. Ker so bili takrat moški člani odsotni, so bili ubiti povečini ženske in otroci. Ta incident je prva uradna omemba praznovanja Dneva zahvalnosti kot ga poznamo danes. Med 15.st. in 17.st se je populacija domorodnih Indijancev zmanjšala iz 145 milijonov na manj kot 15 milijonov. V tem obdobju je najmanj 130 milijonov Indijancev umrlo v masakrih, masovnih posilstvih, prisiljenemu stradanju, vojnah, epidemijah in suženjstvu, kar so nad njimi izvajali evropski priseljenci.
Ameriški bankovec za 100 dolarjev je s prikazom sužnjev opominjal na travmatične izkušnje temnopolte rase
Tako vidimo, da je leto 1619 začetek temeljev ZDA, ki so bili zgrajeni na genocidu in zasužnjevanju domorodnih Indijancev in temnopolte rase iz Afrike. Njihovi potomci, državljani ZDA, so globoko programirani, da jih njihove travme, ob pravih sprožilcih, vržejo v stanje velike stiske, nemoči ali pretirane čustvene reakcije kot je npr. bes. Torej, tukaj imamo podlago za morebitni načrtovan konflikt, ki se ga želi izkoristiti za ustvarjanje kaosa. In če je White Lion nekoč soustvarjal začetek temačne zapuščine Amerike, v filmu označuje začetek njenega konca.
Nujno sporočilo je prišlo po radiu na 1619 MHz
Če nadaljujemo film pri prihodu družine Sanford s plaže, potem vidimo kako ugotovi, da so bile vse internetne in mobilne povezave prekinjene. Med tem ko preživljajo čas pri spraševanju kaj se je zgodilo, prispeta dva ”temnopolta tujca” z nenavadno prošnjo. G.H. Scott in njegova hči Ruth se predstavita kot resnična lastnika hiše v kateri se nahajajo Sanfordi. Želita si, da bi si delili hišo, ker sta morala zapustiti mesto. Tukaj film znova nagovarja rasne odnose v ZDA saj družina Sanford ne zaupa temnopoltima G.H. in Ruth Scott, ki se vrneta iz mesta zaradi nenavadnih izpadov elektrike v mestu. Zakonca, ki sta od Scottov najela hišo, se ju obotavljata sprejeti v njun lasten dom, ob tem pa vseeno pričakujeta njuno pomoč. Seveda je nezaupanje obojestransko saj Ruth Scott na neki točki reče svojemu očetu: “Če svet razpade, zaupanja ne bi smeli zlahka podarjati, še posebej ne belcem.”
Bela ameriška družina in temnopolta ameriška družina na različnih bregovih
Tukaj se lahko vprašamo ali bo globalna elita za ustvarjanje konflikta v ZDA uporabila rasno napetost? Natančnejša raziskava odkrije, da sta priimka družin Scott in Sanford vzeta po zgodovinskem sodnem primeru Dred Scott vs. Sanford iz leta 1857, znanemu kot ”Dred Scott odločitev”. Afroameriška družina Scott je trdila, da bi ji morali podariti svobodo, ker so živeli v Illinoisu in Winsconsinu 4 leta, kjer je bilo suženjstvo nelegalno in zakoni tega območja so narekovali lastnikom sužnjev, da opustijo svoje pravice do sužnjev, če so ti prebivali na območju določen čas. Družina Scott je primer izgubila, vrhovni sodnik Roger B. Taney pa je upal, da bo zadeva glede suženjstva s to odločitvijo potihnila, vendar pa je sprožila javno zgražanje. To je poglobilo napetosti med severnimi in južnimi državami, kar je pripeljalo do ameriške državljanske vojne.
Sodnik Roger B. Tanej in Dred Scott
Ta sled naj bi ”odkrivala idejo”, da je v Američane preko travme vcepljena rasna nestrpnost, ki zna privreti na dan. Tukaj lahko razmišljamo ali ravno to sporočilo ne ponuja opravičila za nasilje in ”poravnavo računa” temnopoltih nad belci? Prav tako lahko v filmu, nekje pri 34:20 slišimo nenavaden zvok, ki če ste ga spustili skozi spektrogram, odkrije sporočilo. Gre za citat Alberta Einsteina iz leta 1949, ki pravi: “I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones” oz. “Ne vem, s kakšnim orožjem se bo vodila tretja svetovna vojna, četrta svetovna vojna se bo vodila s palicami in kamni.”
Vizualna predstavitev zvoka
Torej, kakšen je načrt za morebitni kolaps ZDA? Prej omenjeni naslovi delov filma imajo smisel saj se nanašajo na dogodke znotraj teh delov, ob tem pa imajo tudi dodaten namen. Prva dva dela sta nekako uvod, deli 3, 4 in 5, pa sovpadajo s stadiji načrta, ki ga G.H. opiše Clayu proti koncu filma, ko sedita skupaj v avtu. Ampak, kako zanetiš državljansko vojno? V prizoru je izraz na obrazu slednjega govoril, da nekaj več o tem, kaj se dogaja. George je imel veliko prijateljev na vplivnih mestih in povedal, da mu je eden od njegovih prijateljev, ki je pred časom delal analizo stroškov in koristi za vojaške akcije, povedal za njegovo nevarno odkritje. Takrat je glede na raziskavo izvedel za najbolj stroškovno učinkovito kampanjo, ki bi jo vojska lahko izvedla za strmoglavljenje vlade.
I. IZOLACIJA
George je rekel, da je bil to tristopenjski manevrski načrt, kjer je najprej ”odpadniška” vojska izolirala ljudi. Videli so, kako so bile na njihovem območju in verjetno tudi drugod blokirane ali uničene vse komunikacijske in prometne poti. Gledalec ne potrebuje dolgo, da spozna, da je tehnologija center katastrofe. Vse od začetka se pojavljajo namigi, da ZDA doživljajo kibernetski napad, ki povzroča množične izpade omrežja. Vse to predstavlja scenarij kaj bi se zgodilo, če bi sovražnik dostopal, kontroliral obstoječo tehnologijo. To je precej strašljivo saj se ljudje niti ne zavedajo, kako zelo so države odvisne o te tehnologije in kako je skorajda vsa industrija ranljiva za kibernetske napade. Letala, ladje, satelite bi lahko ugrabili hekerji. Tako v filmu nasede tanker na obalo, z neba strmoglavi letalo, vendar pa je najbolj srhljiva scena, kjer se električni avtomobili znamke Tesla zaletavajo in kopičijo na cesti.
Kontrola nad vozili Tesla
Samo po nekaj dneh po tem, ko je prišel film v javnost, je bilo 2 milijona avtomobilov Tesla, umaknjenih zaradi okvare avtopilota, čeprav vzrok niso bili hekerji (https://apnews.com/article/tesla-autopilot-recall-fix-software-9a9bd6fea76a564f417788f1430d5166 ). Čeprav se je Elon Musk odzval na film z branjenjem svojih avtomobilov, je priznal, da obstaja skrb glede množičnega vdora v Tesle. Sam je celo objavil scenarij, kjer nekdo vdre v samo vozeče Tesle in jih usmeri na Rhode Island. Za Tesle je bilo dokazano, da se lahko v njih vdre, vendar so bili hekerji zaposleni v podjetju in s tem pomagali popravljati ranljivosti. Ti hekerji so lahko dostopali do osebnih podatkov voznika, prižigali in ugašali luči, vendar pa niso mogli prižgati, voziti in upravljati vozilo. No, vseeno pa so hekerji na modelu Tesla Model 3 in Y lahko prižgali in vozili avto, ko so ga ”prepričali”, da je lastnik v njegovi bližini. Seveda pa so vsi avtomobili, ki imajo avtopilota in brezžični dostop, lahko prikrita ”orožje” za ustvarjanje kaosa.
Tesla Model 3 in Model Y
Namen izolacije je, da ”naredi tarčo slepo in gluho”, kar sovpada s III. delom z naslovom ”Hrup”. Ena izmed ključnih skrivnosti filma je oglušujoči zvok, ki je povzročal mentalno in fizično bolečino oz. poškodbe ljudem. Archiju so kot posledica zvoka (ali ugriza klopa) začeli izpadati zobje. Sosed Danny (Kevin Bacon) h kateremu sta se G.H. in Clay zatekla po pomoč za Archija je dejal, da je zvok posledica sevanja mikrovalovnega orožja in napelje na dogajanje na Kubi. Tako poimenovani Havanski sindrom je skupek simptomov, ki so jih občutili ameriški vladni uradniki in vojaško osebje. Simptomi se razlikujejo po resnosti od bolečine in zvonjenja v ušesih do kognitivne disfunkcije, o njih pa je leta 2016 prvič poročalo osebje veleposlaništva ZDA in Kanade v Havani na Kubi. To naj bi bila posledica uporabe mikrovalovnega orožja, med katerega štejemo tudi sistem HAARP in 5G.
Izpadanje zob
Potrebno je vedeti, da je bil namen izolacije uporabljen tudi pri ”epidemiji Covid-19”, kjer se je ljudi omejilo na občine prebivanja in tudi na obvezno karanteno za ”okužene”. Zapiranja so spremenile navade ljudi in jih potisnila v še večjo odvisnost od interneta, družbenih omrežij in z njimi povezane tehnologije. To je prikazano v prizoru, kjer družino Sanford vidimo, kako se pelje v avtu, kjer vsi uporabljajo tehnologijo. Oče Clay menjava kanale radia, mama Amanda se pogovarja po telefonu, sin Archie igra igrico na telefonu, hči Rose pa gleda tv nanizanko Friends (Prijatelji) na tablici. Rose, v pred najstniški dobi, je gledala nanizanko več tednov in sedaj je prišla do zadnje epizode. Na njeno žalost ni signala, ki bi lahko prenašal nanizanko.
Nekatera oblačila, ki jo nosijo liki v filmu nam ponuja neizgovorjeni pogled na njihove osebnosti. Oče Clay je starajoči se profesor, ki vidi svojo osebnost kot nekoga, ki razume stvari. On je ”dobra oseba”, feminist, kar opiše njegova majica z napisom Bikini Kill, ki se nanaša na legendarne pionirke Riot grrrl, podzemnega feminističnega punk gibanja v 1990-ih. Clayjeva potreba, da to identiteto izpostavi, pa je v nasprotju z njo, ko zavrne pomoči potrebni špansko govoreči ženski (latinskoameriška manjšina) in Ruthinem vztrajanju, da se ne more pogovarjati z njo, ne da bi jo mentalno seksualiziral. Ko ugasne tehnologija Clay ugotovi, da je brez ”telefona in GPS” povsem nesposoben moški.
Clay z majico Bikini Kill
Med tem ko odrasli iščejo odgovore in rešitve, mlajši karakterji v filmu, popolnoma obupajo nad svetom. Rose sledi obsesiji tv nanizanke, Archie pa se naslaja nad Ruth ob bazenu. Kar se tega tiče nas to ne preseneča saj so mladi v poplavi apokaliptičnih filmov v zadnji letih vajeni takšnega scenarija. Archie in Rose prav tako nosita svoji osebnosti na majici. Rose nosi majico NASA, kar reflektira njeno željo po begu iz planeta oz. situacije, Archie pa majico Obey, ki jemlje teme in podobe iz filma They Live (1988). Omenjeni film predstavlja moškega, ki odkrije tujo raso nezemljanov, ki kontrolira človeško raso preko subliminalnih sporočil, ki preko oddajnikov promovirajo brezglavo potrošništvo. Ali nismo danes že tukaj?
Majici Rose in Archia
Film They Live
Rose se ni želela soočati z resnico, ki ji je povzročala veliko stisko in je želela zbežati nazaj v svet, ki v resnici ni nikoli obstajal. Današnji svet je iluzija, ki se vzdržuje preko tehnologije oz. medijev. Rose je želela gledati zadnjo epizodo Prijateljev, vendar je ni mogla zaradi izpada interneta. To je sporočalo, da če se ugasne tehnologija, bodo ljudje izgubljeni. Pred tem so v filmu vsi uporabljali tehnologijo, nato pa ko je ta postala neuporabna, so bili vsi izgubljeni in prestrašeni. Kljub temu, da je postala tehnologija neuporabna, sta Archie in Rose zaspala s telefonom in tablico, kar ju je pomirjalo in nudilo ugodje. Ob tem lahko tukaj razmišljamo tudi o tem, da vsakič ko uporabljamo tehnologijo, za seboj puščamo svet…tisti resnični. Ob tem se ne zavedamo, da se čas izteka, kar nam prikaže prizor z uro.
”Čas se izteka”
Mesta se začenjajo postopoma preoblikovati v ”pametne kletke”, kjer se postavljajo omejitve pod pretvezo zmanjšanja onesnaženosti in klimatskih sprememb. V namen večjega nadzora in kontrole, bodo preko promoviranja ekonomičnosti in udobja, ljudi zvabili oz. zadržali na ”15 minutnih okrožjih”, kjer se bo povečevalo sevanje tehnologije 5G oz. 6G itd. Ljudje bodo podvrženi in prisiljeni v družbeni kreditni sistem, ki že deluje na Kitajskem. V primeru kakršne koli izredne situacije je možnost za preživetje v mestu vsekakor precej manjša kot na deželi ( https://www.prebujanjezavesti.si/nekategorizirano/kaksne-nevarnosti-predstavljajo-pametna-mesta/).
New York ”betonska džungla” z 8.335.897 prebivalci na 778.2 km2 (2022) je najgostejše poseljeno večje mesto v ZDA
II. KAOS
Drugi stadij gre za sinhroniziran kaos, ki je predstavljen s sinhroniziranimi napadi in napačnimi informacijami, kjer nihče ne ve, kdo je pravi sovražnik. Vse to je bilo prav tako mogoče opaziti med ”epidemijo kovida”, kjer so mediji, politiki in strokovna javnost zavajali ljudi glede nevarnosti. To sovpada s 4. delom, ”Poplavo” saj so vsi poplavljeni z napačnimi informacijami, kot so npr. rdeči letaki. Namreč Clay v enem od prizoru najde letak z arabsko pisavo, ki jih je odmetaval dron. Medtem ko se G. H. Scott in Clay pogovarjata z Dannyjem, ju slednji obvesti o podobnih letakih, ki se pojavljajo v drugih delih države, vendar s korejsko ali kitajsko pisavo. Zaradi teh letakov Danny misli, da za napadom stoji bodisi Koreja, Kitajska ali koalicija sovražnih držav.
Danny (Kevin Bacon)
Uporaba letakov ni nič novega. Izraelska vojska je 6. decembra 2023 odvrgla letake nad južno Gazo, na katerih je bil verz iz Korana, ki se glasi: ”Povodenj jih je dohitela, oni pa so vztrajali v krivici”. Besedilo, ki se je pojavilo ob simbolu Davidove zvezde in grbu izraelske vojske, se nanaša na preroka Nuha oz. Noeta v Svetem pismu. V obeh svetih besedilih Bog kaznuje prestopnike s potopom, ki zajame ves svet.
Izraelski letak odvržen v Gazi
V filmu s plakati v različnih jezikih, napadalci uspejo manipulirati s čuti in razumom državljanov, ki sprejemajo različne teorije. Napadalci pridobijo oblast nad državo tako, da razdelijo državljane in jih prisilijo, da sledijo lažnim sledem o katastrofi s pomočjo letakov. In kdo je napadalec? Danny je prepričan, da gre za koalicijo držav, katere je v preteklosti prizadela Amerika. Hkrati pa vas želi film prepričati, da nihče ne stoji za kaosom, ko v dialogu med G.H. Scottom in Amando zasledimo:
- G.H. Scott: Teorija zarote o skupini ljudi v senci, ki vodi svet je daleč prelena razlaga… še posebno, ko je resnica veliko strašnejša.
- Amanda: Kaj je resnica?
- G.H. Scott: Nihče nima kontrole. Nihče ne vleče niti.
Letak na katerem naj bi pisalo: ”Smrt Ameriki”
Ob vsem tem dogajanju so se živali v filmu obnašale nenavadno in pojasnilo tega je prišlo v kratkem sporočilu po radio, ko se je Clay napotil proti mestu. Sporočilo se je glasilo: “Zdaj prejemamo poročila, da so posledice kibernetskega napada, ki poteka, povzročile katastrofalno okoljsko katastrofo na jugu, kar vpliva na vzorce selitve živali.” To naj bi pojasnilo pristanek flamingov v bazenu in obnašanje jelenjadi.
Flamingi v bazenu
Živali vedno začutijo katastrofe preden se te začnejo odvijati. Srnjad predstavlja nekaj kar je mimo vidnega in bi lahko simboliziralo, da se svet narave spreminja zaradi posledic človeškega ravnanja. Sam Esmail je glede prikaza obnašanja srnjadi povedal: “Jelenjad so miroljubna bitja. Spremeniti to sladko podobo v zdaj nekakšno zloveščo, grozečo, skoraj opozorilno – se mi je zdelo zelo zanimivo. To je trik tega filma. Vedno smo poskušali vzeti stvari, ki jih nikoli nismo imeli za grožnjo in jih nato obrniti.” Gre za precej diabolično razmišljanje režiserja, ki je podal v filmu še en namig kaj je želel s prizori jelenov predajati občinstvu. Clay namreč omeni mezo-ameriško kulturo in jelen v azteški kulturi pomeni ”dan lova”. Lov na jelene je bil povezan z vojno in z žrtvovanjem človeških ujetnikov!
Preteča jelenjad!?
Eden izmed namenov občutka grožnje s strani jelenov je odvrniti ljudi od narave in iskanja zatočišča oz. samooskrbe. Danes že lahko beremo o ”bolezni kroničnega izčrpavanja” (CWD), znani kot ”bolezen jelenov zombijev”. Šlo naj bi za epidemijo, ki se širi v ameriškem nacionalnem parku Yellowstone. Za bolezen, ki vodi v propadanje možganov in smrt ne obstaja zdravilo. Strokovnjaki se bojijo ”preskakovanje meje med vrstami”, kar je enak scenariju kot pri epidemiji kovida in zloglasnega prenosa iz okuženega netopirja. V ZDA in Kanadi je bolezen dobila pozornost, ne samo zaradi ogrožanja velikih živali, ampak, ker ”bi lahko preskočila medvrstno oviro. Jelen, srnjak ali los bi lahko okužili druge sesalce, ptiče ali celo ljudi.” Po podatkih ameriške CDC, nekateri simptomi bolezni vključujejo spotikanje, drastično izgubo teže, nadaljnje nevrološke simptome. Zanimivo, da o takšnih bolezenskih znaki poročajo cepljeni proti kovidu-19 (https://www.nadlani.si/novice/svet/zombi-jeleni-postajajo-prava-epidemija-ali-lahko-ta-bolezen-preide-na-ljudi/ ). Ali je namen tega zastraševanja ta, da bodo oblasti začele na veliko pobijati prostoživeče živali in jih kot grešnega kozla uporabiti za izgovor ”nujne odstranitve živine”, kot so to počeli s prašiči po Slavoniji?
”Bolezen jelenov zombijev”
Esmail je vsekakor uspel pričarati mnogo tesnobnih trenutkov in to je naredil na različne načine. Stopnjevanje tesnobe sporočajo velike stenske poslikave tekom filma, ko se spreminjajo in prikazujejo vse večji kaos in nered. Spreminjanje poslikave v spalnici, kjer je morska površina vse bolj razburkana in tako predstavlja bližajočo se nevarnost, ki jo doživljajo liki in kako preobremenjeni postajajo.
Spreminjanje slike v spalnici, morje je vedno bolj razburkano
III. PREVRAT
George se je pri razlagi načrta za kratek trenutek ustavil in videli smo, da bo povedal nekaj uničujočega. Povedal je, da je tretja stopnja prišla sama od sebe po uspešno izpeljanih prvih dveh, kjer so se državljani obrnili drug proti drugemu, narod pa je bil priča državljanski vojni. Prizor kjer se sam od sebe zruši stolp iz palčk igre Jenga je napovedal kolaps družbe.
Kar se tiče ljudi, še posebno prebivalcev mest, je potrebno vedeti, da ko se je leta 1929-39 zgodila Velika depresija, z začetkom v ZDA, je bila to najdaljša in najhujša depresija v industrailiziranem Zahodnem svetu. Takrat so ljudje zaradi pomanjkanja odhajali na podeželje, kjer so v zameno za pomoč na kmetijah preživljali družine. Ali verjamete, da je današnja družba, ki je tako odtujena od razumevanja kmetovanja, moralnih in etičnih vrednot ter ob tem še odklonilna do fizičnega dela, sposobna narediti kaj takšnega? Povprečen Američan bo raje vzel v roko pištolo in poiskal pot preživetja s pomočjo nasilja.
Eksplozije v mestu
Mnogi, ki so ”spregledali” v kakšnem svetu živimo danes, bi se lahko hitro strinjali z Amando, vendar pa je to pogled nekoga, ki je vzvišen in nadut ali pa je povsem obupal nad življenjem in svetom oz. vero v dobro. Vodi ga sovraštvo do ljudi, s svetom se noče soočati in prispevati vsaj nekaj, da bi ga spremenil na bolje. Jasno je, da nekdo, ki ima tak pogled na svet, se v resnici ni pripravljen soočiti s svojo lastno temo v sebi. To kasneje potrdi Amanda ko pravi Ruth:
”Ves čas jebemo drug drugega, ne da bi se tega sploh zavedali. Jebemo vsako živo bitje na tem planetu in mislimo, da bo vse v redu, ker uporabljamo papirnate slamice in naročamo piščance iz proste reje. In bolna stvar je, da mislim, da globoko v sebi vemo, da nikogar ne zavajamo. Vsak dan, ves dan, moje delo… moje celotno delo je, da… dovolj dobro razumem ljudi, da jim znam lagati, da jim lahko prodam stvari, ki si jih v resnici ne želijo. In ko preučuješ takšne ljudi, ko res vidiš, kako se obnašajo drug do drugega, no … Ti nisi noben butec. Vidiš, kaj počnejo, in to počnejo, ne da bi o tem sploh razmišljali. Jebi ga. To sem naredila tebi in tvojemu očetu, pa sploh ne vem zakaj.”
Potrošniška družba
V filmu se lahko spomnimo, kako je Amanda opazila Dannya, ki je natovarjal avtomobil s potrebščinami, vendar je šele kasneje ugotovila, da se je predhodno pripravljal na napad. G.H. je sumil, da se nekaj pripravlja zaradi obnašanja trgov, zaradi ”krivulje” in namigov bogatega prijatelja s povezavami. Danny ni imel enakih virov informacij, vendar pa je vedel da nekaj prihaja in se je na to pripravil. Vse to ni želel deliti z drugimi, ki niso bili pripravljeni. Seveda so si ti sami krivi, pa vendar… Pred 20 leti, ko sem se o prihodnosti pogovarjal s prijateljem in ko sva zaključila, kam naj bi vse skupaj peljalo je dejal, da se bo oborožil in tako branil svojo kmetijo pred tistimi, ki ga bodo želeli oropati. Povedal sem mu, da razmišlja naivno. On mora sam z družino braniti svojo posest pred mnogimi napadalci, ki bodo v primeru kolapsa prihajali ropati po podeželju. Rešitev je, da se poveže z drugimi v skupnost in tako je možnost preživetja veliko večja.
Nevarna situacija med ”pripravljenimi” (republikanci) in ”pomoči potrebnim” (demokrati)
Rose je videti dober otrok, vendar bi na koncu raje pustila družino za seboj, kot pa, da ne bi pogledala do konca svojo najljubšo tv nanizanko. Rose pove svoji mami, da ne more nehati razmišljati o epizodi West Wing. Spomni se zgodbe, ki jo je nekdo povedal predsedniku, o tem, kako je veren človek umrl v poplavi, ker ni hotel sprejeti nobene pomoči, saj je mislil, da ga bo Bog na koncu rešil. Ni se zavedal, da so ljudje, ki mu poskušajo pomagati, božja pomoč. “Mislim, da sem končala s čakanjem,” pozneje reče Rose. Rose je naveličana čakanja na ”božjo roko”, ki jih bo rešila iz te godlje. Če bo kmalu konec sveta, ”bi lahko tudi končala prekleto nanizanko”.
Videti je, da elita namerava ustvariti kaos, kjer bodo potencirani predsodki zaradi različnih travm, sprožili pretirane reakcije v ljudeh. Sami se nameravajo zateči v bunkerje, kjer bodo počakali na varnem. Ta sebičnost se pokaže, ko Rose izgine iz hiše in med tem ko jo vsi iščejo, jo kamera najde v kuhinji zapuščene hiše bogate družine sosedov po imenu Thornes. Tam se baše s hrano za tolažbo in se na klic zaskrbljene mame nekje od zunaj niti ne odzove. Spusti se v klet in ko je tik pred tem, da odkrije bunker, gre mimo uokvirjenega plakata na katerem piše Hope begins in the dark oz. ”Upanje se začne v temi”. Ali je to le izgovor elite, da lahko opraviči svojo ”globalno ponastavitev”?
Hope begins in the dark in tolažba z nezdravimi prigrizki
Bunker je zgradilo podjetje po imenu Commodus Survival Shelters, kar napeljuje na rimskega cesarja Komoda, katerega vladavina označuje konec zlate dobe Rimskega imperija. Ko je bil ubit Komod je Rim začel padati v kaos in njegovi smrti je sledilo ”leto petih vladarjev”. In to je namen globalne elite, ki ga povzema njihov ‘‘Ordo ab chao” oz. ”red iz kaosa”. Ko Rose odkrije bunker, opazi veliko kolekcijo DVD-jev, vključno s Prijatelji. In med tem ko ostali opazujejo eksplozije in streljanje v New York Cityju, ona gleda zadnjo epizodo Prijateljev z naslovom ”The Last One”. In tako pozabi na zunanji svet in njegovo kruto resničnost, kar kaže na njeno disociacijo.
Odklop od resničnosti
Sedaj mediji veliko pišejo o gradnji bunkerjev bogataške elite, še posebno o domnevnem skrivnem bunkerju Marka Zuckerberga, kjer naj bi počakal na apokalipso. Tukaj je potrebno vedeti, da je vse to namensko saj če bi nekdo v rangu Zuckerberga želel zgraditi skriti bunker, bi ta vsekakor ostal skrit. Slovenci se vsak dan vozimo skozi predore, kot je npr. na Trojanah, ki nam pred nosovi lahko prikrivajo skrita zaklonišča ali pa so ta skrita pod površjem nakupovalnih centrov (npr. BTC). Lahko smo prepričani, da že desetletja obstajajo podzemna mesta o katerih ne vemo ničesar. Bunker oz. hiša v katero vstopi Rose je prazna. Torej, kje je elita?
Mark Zuckerberg in njegov domnevni 100 milijonov dolarjev vredni bunker in prijateljevanje z Barackom Obamo
Da gre v filmu tudi za okultistične oz. satanistične obrede nam med drugim odkrije zemljevid ZDA, kjer je bila skrita QR koda, ki vas pelje na stran za turistične atrakcije. V prikazanem zemljevidu ZDA se skriva QR koda, katera vas odpelje na internetno stran zapuščenega zabaviščnega parka Lake Shawnee Amusement park v zahodni Virginiji s precej temačno zgodovino.
Zemljevid ZDA s QR kodo
Park je odprl poslovnež Conley T. Snidow v 1920-ih, vendar je po številnih nenavadnih nesrečah, kmalu postal znan po prekletstvu. Eden mali deček je utonil v odprtem bazenu, drugo deklico pa je povozil tovornjak, ko se je igrala na gugalnici. Kljub govoricam nenavadnega prekletstva, zgodovino prostora niso odkrili vse do zaprtja parka leta 1966. Pri arheološkem izkopavanju so odkrili 13 trupel, večina je bila otrok. So bili otroci žrtvovani?
Lake Shawnee Amusement park
Do leta 1783 so na tem področju živeli ameriški Indijanci, kjer so imeli pokopališče. No, zgodbe tukaj še ni konec. Ko so se na področje naseljevali Evropejci je to zanetilo spor z Indijanci. Vodja naseljevalcev, Mitchell Clay (Clay ime očeta družine Sandorf), je bil v lovu, med tem pa so Indijanci ubili njegovega najmlajšega sina Bartleya. Med spopadom je bila, pred očmi najstarejšega sina Ezekiala, ubita tudi njegova hči. Ezekial je bil ugrabljen in zažgan na grmadi. Po pokopu svojih otrok se je Clay maščeval in ubil več Indijancev.
Hiša Mitchella Claya in spominsko obeležje
To vsekakor kaže na dodatno dimenzijo, ki jo želi predati film tistim, ki imajo oči in ušesa, da bi jo lahko videli in slišali. Torej tiste, ki so inicirani. To dimenzijo, satanizma in žrtvovanja odkrije tudi plakat za film, kjer se skriva ime BAAL, ki predstavlja eno izmed imen Satana oz. hudiča.
Ime Baal v imenih in priimkih glavnih igralcev
Pa tako nam glede načrtovanega kaosa in pravega povzročitelja, film poda namig že v na samem začetku, ko rdeča barva (kri) ustvarja silhueto New Yorka. No, mesto je obrnjeno navzdol. Ob tem poslušamo glasbo ameriškega reperja Joeya Badass-a, z resničnim imenom Jo-Vaughn Virginie Scott. Tudi če bi si želeli izmisliti si ne bi mogli izmisliti primernejšega imena izvajalca, glede na do sedaj predstavljeno. Po očetovi strani prihaja iz Karibov, po materini pa iz Jamajke, področja, ki služilo kot center za trgovino s sužnji. V Ameriki so prve sužnje pripeljali v Virginijo, zaradi sodbe Dred Scott, pa se je začela državljanska vojna. Zanimiv je tudi sam začetek filma, kjer naslov v barvi krvi ustvari silhueto New Yorka, ki je postal svetu znana predvsem po dogodkih 9/11. Besedilo glasbe ob tem pravi: ”Prasica, tokrat sem res, res zunaj za kri, poglej,..”. Nekako nas spomni tudi na satanistični pridih pevke Doja Cat in njene pesmi Paint the Town Red oz. ”Obarvaj mesto rdeče”. Gre za mesto, državo ali svet?
Špica z naslovom in silhueto New Yorka ter album Paint the Town Red oz. Obarvaj mesto rdeče
Joey Badass se je 16. junija 2020 odločil sodelovati pri tradicionalnem voodoo obredu, ki se ga je udeležila zaradi iskanja ”ponovnega rojstva”. Obred je predstavil v vidospotu, z namenom, ”da bi navdušil črnce, da spoznajo svojo moč in jo vzamejo nazaj, kot sem jo jaz. Ne bojte se tega kdo ste, to je njihovo delo. Mi smo magija.” Za obred je Joeya Badassa navdušil haitijski ameriški modni oblikovalec Kerby Jean-Raymond, ustanovitelj modne znamke Pyer Moss in nekdanji glavni modni direktor za Reebok. Na predstavitvi spomladanske kolekcije 2016 med New York Fashion Week je šov naglasil policijsko brutalnost z nanašanjem na Black Lives Matter. Predstavitve se je udeležil/a tudi takratna prva dama Michelle Obama.
Joey Badass in njegov logo, ki je videti kot različica tako imenovanega satanističnega križa ali križa Leviatana
Kerby Jean-Raymond (majica z letali; 9/11) in njegova kolekcija za Reebok
Morda se zdi nekomu le naključje, da je igralec iz nanizanke Prijatelji, Matthew Perry, umrl 28. oktobra 2023, pa vendar. Gre za rojstni dan igralke Julie Roberts. Če nekoga umorite oz. žrtvujete na dan vašega rojstva naj bi tako prejeli njegovo življenjsko energijo. Da se vse skupaj navezuje na druge dimenzije obstoja, nakazujejo tudi rdeča vhodna vrata hiše, kjer se nahaja bunker. V filmu Insidious: The Red Door, vrata predstavljajo prehod v ‘‘Further”, temačno dimenzijo med nebesi in peklom, kjer živijo najbolj nevarni nadnaravni demoni in trpeče duše. Te pošasti, paraziti, se hranijo z živimi, z njihovo življenjsko energijo. S podobno tematiko se ukvarja tudi tv mini serija Rose Red. Gre za grozljivko, ki temelji na najstniškem strahu, ki ga v različnih stopnjah doživlja skupina maturantov, ki so obsedeni s svojimi pametnimi telefoni, na katere se prenese aplikacija, imenovana “Red Rose” in postavlja zlovešče zahteve, ki se končajo s smrtonosnimi posledicami, če jih ne upoštevate.
Rdeča vrata hiše družine Thornes (trnje), kjer se nahaja bunker (tri stopnice oz. stopnje in stebri nakazujejo prostozidarstvo)
Red Rose, Rose Red in Insidious: The Red Door
Internet je za naivne oz. lahkoverne ljudi postal precej nevarno mesto, kjer se lahko ujamemo v številne pasti. V omenjenem filmu Insidious: The Red Door, vidimo, kako parazit oz. demon prevzame telo, med tem ko je zavest lika ujeta izza ”rdečih vrat”. Na internetu, še posebno na TikToku, krožijo navodila za igro ”Red Door, Yellow Door” in njenih različic. Igra, ki je promovirana kot zabava vas pripelje do transa in gre v resnici za ritual, odpiranja ”vrat”, skoz katera lahko vstopijo različne entitete, ki vsekakor niso dobronamerne. Igrica naj bi se prvič pojavila na internetni strani umetniške skupnosti pod imenom DeviantArt. Že samo ime nam pove, da gre za nekaj neetičnega, nemoralnega, sprevrženega… Devi-ant oz. Devi-l.
Sporočilo zapisa je predvsem ta, da bodite budni, opazujte in raziskujte. Pomembno je da ostanite aktivni pri iskanju rešitev zase in v prvi meri svoje neposredno okolje. Rešitev se vsekakor nahaja v delu na sebi in čim večji samozadostnosti in samooskrbnosti. Ko se odločite za dejanja, vedno preverite iz katerega prostora oz. čutenja se odločate. Če se boste odločali iz stiske, strahu ali jeze, to vsekakor ne bo prineslo zaželenega cilja. Dejanja za katere se odločate morajo biti podporna ne samo za vas, ampak tudi za vaše okolje. Naj vas vodi pravilo: ”Ne škoduj.”
Z donacijo preko aplikacije ”buy me a coffe”, ki se odpre s pritiskom na ikono kozarčka (levo spodaj), mi lahko pokloniš ”kavico”. Za to podporo mojemu delu se ti že vnaprej zahvaljujem. Namreč le z ozaveščanjem sebe in drugih, se lahko ločimo od nevednosti, ki v svojem objemu drži ta svet.